عکس های دانشگاهی
بیاین پایین
.
.
.
.
.حالا برین ادامه مطلب
بیاین پایین
.
.
.
.
.حالا برین ادامه مطلب
روز مادر یعنی به تعداد همه ی روزهای گذشته ی من
زمان:یکشنبه 24اردیبهشت /ساعت 12تا13.30
مکان:تالارعدالت
باسخنرانی :
دکتر قاسم محمدی
دکترباقرانصاری
دکتر محسن عبداللهی

اولا؛ سرعت زیاد موجب تصادف میشه و اونوقت که در تلفات اینترنتی هم مثل تلفات جاده ای تو دنیا اول بشیم.
تو این مدت هی بچه ها اعم از بچه های خودمون و سال بالاییا گیر میدادن چرا پستای حقوقی وبتون همش مربوط ب حقوق اساسیه مام گفتیم ب دیده منت تنوع هم میدیم تصمیم گرفتم ب تناسب مطلب روز ی بحث جزایی از لایحه مجازات اسلامی بذارم که انشاالله اگه خدا قبول کنه و آقای رییس جمهور قلم مبارک رو به توشیح پای قانون بکشند تا چندصباح دیگه قانون لازم الاجرا میشه.
خب عنوان مطلب که معلومه در مور د کتاب حدوده اما ادامه مطلب
اولین روز دبستان بازگرد/شادی آن روز هایم بازگرد
بازگرد ای خاطرات کودکی/بر سوار اسب های چوبکی
خاطرات کودکی زیباترند/یادگاران کهن مانده ترند
درس های سال اول ساده بود/آب را بابا به سارا داده بود
مانده در گوشم صدایی چون تگرگ/خشخش جاروی مادر روی برگ
همکلاسی های من یادم کنید/باز هم در کوچه فریادم کنین
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود/جمع بودن بود و تفریقی نبود
ای دبستانی ترین احساس من/بازگرد این مشق ها را خط بزن ....
باری بگذریم گل تساوی رو که زدن صدای جیغ ودادشون گوش فلکیارم کر کرد از بس خوشحال بودن که وقتی همدیگرو بغل کرده بودن نزدیک بود خودشونو ......
لپاشون گل انداخته بود چهره هاشون خندون بودکه سه دقیقه بعدش سریع ترین بازیکن جهان توپ اوزیل رو دریافت کردو ودر جایی قرار داد که انتظار میرفت
بعد این من و صادق بودیم که ندونستیم چجوری خوشحالی کردیم دیدیم که بله عده ای تاب پذیرش شکستونداشتن و با گریه اتاقو ترک کردند:
تبریک به همه دوستان مادریدی وطرفداران فوتبال قشنگ وتسلیت بو بارساییای عزیز:دی
ما
و
در
و ما هر چه میکشیم از بخش دوم است.....
و او هر چه میکشد از بخش اول است......
ای کاش تسکینی برای دردش میشدیم.....
به نام خدایی که همه ی ما را دوست دارد
سلام (این دو جمله مال یه دوسته که هیچ وقت یادم نمی ره، چون یه یادگاریه، یه داغ دل...)
سلام بچه ها، رفقا، دوستان،دختران،پسران،خواهران وبرادران(یه بار سرکلاس گفتم خواهران،بهم خندیدند... خودم هم خندیدم!)
دوشب پیش یه گروهی از بچه های دانشگاه عازم سفر عمره شدند.وقتی شور وشوقشان را می بینی، نمی دانی بخندی یا گریه کنی! خوشا به حالشان؛ قدم را در جایی می گذارند که روزی فریاد "قولوا لا اله الا الله تفلحوا" پیامبرـ صلی الله علیه وآله وسلم ـ بلند شد وبشریت را به اسلام وآزادی فراخواند. در فضایی قدم می گذارند ونفس می کشند که در آن ندای"من کنت مولاه فهذا علی مولاه" برخاست و امیرالمومنین علی ـ علیه السلام ـ به ولایت وامامت الهی منصوب شد. به جایی می روند که قدم گاه های فاطمه ی زهرا و ائمه ی معصومین ـ علیهم السلام ـ است. سخن کوتاه کنم گرچه حرف بسیار است...
غرض از نوشتن این مطلب...
سه شنبه ۵اردیبهشت ساعت ۱۱:۳۰تا۱۴
بچه ها یکی دوتا مورد رو مطرح کرده بودن که خوبه همین جا جواب داده بشه یکی نحوه عضویت درانجمن میزان بود که با پر کردن فرم عضویت این کار صورت می گیره فرم ها می تونین خودتون برید دفتر انجمن میزان طبقه منفی۱ اونجا بگیرین و پرش کنین در مورد اطلاع رسانی برنامه ها هم چشم حتماً تا حد توان سعی می کنیم انجام بدیم
۲.گزارش تصویری بازدید از معاونت حقوقی قوه قضاییه درادامه مطلب
به امید بردفرداشب قوهای سپید