عکس های دانشگاهی

گفتیم ی مطلب طنز بذاریم بلکه دم امتحانات روح بچه ها کمی شادشه اگه قول بدین درساتونو بخونین بازم از اینا میذارم براتون

بیاین پایین

.

.

.

.

.حالا برین ادامه مطلب

 

ادامه نوشته

گزیده ای از سخنان استاد مرحوم دکتر رضا نوربها ...

« می توان اراده کرد و روشنای سپیده را ندید، می توان اراده کرد و آواز دلنشین پرندگان را نشنید، می توان اراده کرد و زبان را به اسارت انداخت تا سر سبز، ایمن از سرخی آن بماند و تن گرم، گزندی از سرمای کیفر نبیند، می توان اراده کرد و قلم را زندانی نمود تا نیش آن جراحتی ایجاد نکند و زهر آن کالبدی را نشکافد، می توان اراده کردو.......

ادامه نوشته

دیکشنری انگلیسی به یزدی......طنز

سعی کنین با لحجه یزدی بخونین!!!

Am I right= میگی نا؟

Yes= ها بچه

No =نا آمو

ادامه نوشته

و مادر..

روز مادر یعنی به تعداد همه ی روزهای گذشته ی من


صبوری !

روز مادر بعنی به تعداد همه ی روزهای آینده ی من

دلواپسی !

روز مادر یعنی به تعداد آرامش همه ی خواب های کودکانه ی من

بیداری !

روز مادر یعنی بهانه ی بوسیدن خستگی دست هایی که عمری

به پای بالیدن من چروک شد !

روز مادر یعنی بهانه ی در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر

همه ی سال های دلتنگی من بود .

روز مادر یعنی باز هم بهانه ی مادر گرفتن ...

اخبار دانشکده

نشست تحلیل وبررسی حقوقی وسیاسی عهدنامه مالک اشتر


زمان:یکشنبه 24اردیبهشت /ساعت 12تا13.30

مکان:تالارعدالت

باسخنرانی :

دکتر قاسم محمدی

دکترباقرانصاری

دکتر محسن عبداللهی

یا ایهاالذین آمنوا آمنوا...

  يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ آمِنُواْ بِاللّهِ وَرَسُولِهِ وَالْكِتَابِ الَّذِي نَزَّلَ عَلَى رَسُولِهِ وَالْكِتَابِ الَّذِيَ أَنزَلَ مِن قَبْلُ وَمَن يَكْفُرْ بِاللّهِ وَمَلاَئِكَتِهِ وَكُتُبِهِ وَرُسُلِهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ فَقَدْ ضَلَّ ضَلاَلًا بَعِيدًا

مزایای اینترنت کم سرعت

 

اولا؛ سرعت زیاد موجب تصادف میشه و اونوقت که در تلفات اینترنتی هم مثل تلفات جاده ای تو دنیا اول بشیم.

ادامه نوشته

تطبیق ماده220و221لایحه مجازات اسلامی با قانون اساسی

خب ی مدتی وب از فضای حقوقی ب دورشد دیدم هیچ کدوم از بچه ها پست حقوقی نمیذارن گفتم خودم پیش قدم شم بلکه این طلسم بشکنه

تو این مدت هی بچه ها اعم از بچه های خودمون و سال بالاییا گیر میدادن چرا پستای حقوقی وبتون همش مربوط ب حقوق اساسیه مام گفتیم ب دیده منت تنوع هم میدیم تصمیم گرفتم ب تناسب مطلب روز ی بحث جزایی از لایحه مجازات اسلامی بذارم که انشاالله اگه خدا قبول کنه و آقای رییس جمهور قلم مبارک رو به توشیح پای قانون بکشند تا چندصباح دیگه قانون لازم الاجرا میشه.

خب عنوان مطلب که معلومه در مور د کتاب حدوده اما ادامه مطلب


ادامه نوشته

خاطرات کودکی

اولین روز دبستان بازگرد/شادی آن روز هایم بازگرد

بازگرد ای خاطرات کودکی/بر سوار اسب های چوبکی

خاطرات کودکی زیباترند/یادگاران کهن مانده ترند

درس های سال اول ساده بود/آب را بابا به سارا داده بود

مانده در گوشم صدایی چون تگرگ/خشخش جاروی مادر روی برگ

همکلاسی های من یادم کنید/باز هم در کوچه فریادم کنین

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود/جمع بودن بود و تفریقی نبود

ای دبستانی ترین احساس من/بازگرد این مشق ها را خط بزن ....

نوش جونتون...

     وبازهم این پرافتخارترین تیم اروپابود که توانست در نبرد 250 ال گراند کلاسیکو بارسلونا را به زانو در آورد.
در این نبرد طوفانی که راس ساعت 22و30 دقیقه شنبه شب مورخ 2/2/91برگذار شد این کهکشانی های مادریدی بودند که بار دیگر باهنرنمایی بزرگانی چون کاسیاس و رونالدو توانستند به این برد شیرین دست یابند.رونالدوباگلی که دیشب به ثمر رساند با 42 گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.
بگذریم لحن رو خودمونی می کنم
خانوما اقایون باید بگم بازی که شروع شد دقیقه 4 رونالدو با ضربه سر نزدیک بود تور رو به لرزه دربیاره که ویکتور مانع شد
خلاصه گل اول رو که زدیم اومدیم داد وفریاد کنیم ب سفارش اقای سازگاری رعایت حال هم اتاقیای بارسایی رو کردیم سکوت در پیش گزفتیم شروع کردیم به زنگ زدن ی سری که که گوشیاشونو ج ندادن ی سری که خاموش کردن ی سری گفتن زوده داداش ی سری گفتن شب دراز است و قلندر بیدار.تادقیقه 70 دوستان غایب که درجمع نبودن خبری ازشون نبود اوناییم که بودن که سکوتی سرد کرده بودن اگرم سکوتشون میشکستن ....
تا اینکه دقیقه 70 گلو زدن

باری بگذریم گل تساوی رو که زدن صدای جیغ ودادشون گوش فلکیارم کر کرد از بس خوشحال بودن که وقتی همدیگرو بغل کرده بودن نزدیک بود خودشونو ......
لپاشون گل انداخته بود چهره هاشون خندون بودکه  سه دقیقه بعدش سریع ترین بازیکن جهان توپ اوزیل رو دریافت کردو ودر جایی قرار داد که انتظار میرفت
بعد این من و صادق بودیم که ندونستیم چجوری خوشحالی کردیم دیدیم که بله عده ای تاب پذیرش شکستونداشتن و با گریه اتاقو ترک کردند:
تبریک به همه دوستان مادریدی وطرفداران فوتبال قشنگ وتسلیت بو بارساییای عزیز:دی


مادر دو بخش دارد......

ما

    و

        در

و ما هر چه میکشیم از بخش دوم است.....

و او هر چه میکشد از بخش اول است......

ای کاش تسکینی برای دردش میشدیم.....

خداحافظی...

مطلب ارسالی از حمید رضا مقدسین

به نام خدایی که همه ی ما را دوست دارد

سلام  (این دو جمله مال یه دوسته که هیچ وقت یادم نمی ره، چون یه یادگاریه، یه داغ دل...)

سلام بچه ها، رفقا، دوستان،دختران،پسران،خواهران وبرادران(یه بار سرکلاس گفتم خواهران،بهم خندیدند... خودم هم خندیدم!)

دوشب پیش یه گروهی از بچه های دانشگاه عازم سفر عمره شدند.وقتی شور وشوقشان را می بینی، نمی دانی بخندی یا گریه کنی! خوشا به حالشان؛ قدم را در جایی می گذارند که روزی فریاد "قولوا لا اله الا الله تفلحوا" پیامبرـ صلی الله علیه وآله وسلم ـ بلند شد وبشریت را به اسلام وآزادی فراخواند. در فضایی قدم می گذارند ونفس می کشند که در آن ندای"من کنت مولاه فهذا علی مولاه" برخاست و امیرالمومنین علی ـ علیه السلام ـ به ولایت وامامت الهی منصوب شد. به جایی می روند که قدم گاه های فاطمه ی زهرا و ائمه ی معصومین ـ علیهم السلام ـ است. سخن کوتاه کنم گرچه حرف بسیار است...

غرض از نوشتن این مطلب...

ادامه نوشته

اخبار دانشکده

۱.نشست تعهدات ومسئولیت های اقتصادی دولت در قبال شهروندان

سه شنبه ۵اردیبهشت ساعت ۱۱:۳۰تا۱۴ 

بچه ها یکی دوتا مورد رو مطرح کرده بودن که خوبه همین جا جواب داده بشه یکی نحوه عضویت درانجمن میزان بود که با پر کردن فرم عضویت این کار صورت می گیره فرم ها می تونین خودتون برید دفتر انجمن میزان طبقه منفی۱ اونجا بگیرین و پرش کنین در مورد اطلاع رسانی برنامه ها هم چشم حتماً تا حد توان سعی می کنیم انجام بدیم

۲.گزارش تصویری بازدید از معاونت حقوقی قوه قضاییه درادامه مطلب

 

ادامه نوشته

صفا وصمیمیت در حدلالیگا که میگن یعنی این!

به امید بردفرداشب قوهای سپید