پرچم عدالت روی دوش بچه های89حقوق بهشتی

خب الحمدلله کم کم دانشکده داره از این رخوت در میاد ما ها هم داریم انگار یه کم دانشجو میشیم و از این پتانسیلامون استفاده می کنیم به حوادث دور و بر مون واکنش نشون می دیم 

این دفعه واکنش به طرح اصلاح قانون انتخابات بود که به همت بچه های 89 بیانیه تدوین شد و از کانال بچه های بسیج رسانه ای شد وبازتاب خوبی پیدا کرد 

قرار هم براین بود که خبرای بچه های 89اینجا پوشش داده بشه

فقط 2تا آرزو یکی اینکه امیدوارم همه تشکلها با همه طرزتفکرها کم کم این جور حرکات رو شروع کنن تا با اون تضارب آرای خاص فضای دانشجویی یه فضای پر نشاط داشته باشیم و دومی این که امیدوارم این بیانیه منشا اصلاحات و تحولات خوبی واقع بشه

بسم الله الرحمن الرحیم


"ای کسانی که ایمان آوردید عدالت را به پاسازید." 135 نساء

....


ادامه نوشته

انتصاب ریاست دانشکده

طی حکمی از سوی دکتر طهرانچی رییس دانشگاه

دکترحسین مهرپور

به مدت سه سال به ریاست دانشکده منصوب شدند

امیدواریم این انتصاب منشا تحولات خوبی در دانشکده باشه

نمونه سوال امتحانی درس آیین دادرسی مدنی(1)-گروه دکترالسان

سلام

دکترالسان رحمت کشیدن یه نمونه سوال فرستادن وخواستن که به بچه ها اطلاع رسانی بشه منم یه بار الان میذارم این نمونه سوال رو دوباره نزدیک امتحان هم تو وبلاگ میارمش بالا که همه بتونن دراختیارداشته باشن این سوال رو.

لینک دانلود نسخه pdfسوال

 

تفاوت دختر پسرای دهه های 60و70و80

این مقایسه توهین به دخترو پسر این دهه ها نیست صرفا مقایسه ای طنزآمیز و خاطر نشان کردن وضعیتی است که روشنفکران به آن عوارض دوره گذار و دینداران به آن نشانه های آخرالزمانی می گویند و در کل بهره ای از حقیقت دارد.انکار این مقایسه شاید خودیک نشانه ی آخرالزمانی باشد.

دختر دهه ۶۰ :باید با آبرو باشم
دختر دهه ۷۰ :باید تحصیلکرده باشم
دختر دهه ۸۰ :باید پولدار باشم
ادامه نوشته

سری جدید صندلی داغ

به نام خدا

سلام

خیلی خوشحالم از اینکه یه بار دیگه این پست پرطرفدار داره احیا میشه و خیلی خوشحالترم که مهمان اول صندلی داغ در وبلاگ جدید من هستم! امیدوارم پست خوبی بشه!فقط 2 چیز:

 ۱.اون تذکرات آیین نامه ای!!!مدیر وبلاگ فراموش نشه خواهشا!

۲.دیدین این روزنامه هایی که تیترای خیلی جذاب میزنن ولی مطلب هیچ جذابیت تیترونداره!این صندلی داغ ماهم همون ماجرا رو داره عنوانش "داغ"ه ولی امیدوارم سوالات در حد "گرم"و "ولرم"و ایناباشه!!!

ممنونو متشکر!!!

پایان نوشت: ممنون از همه اونایی که نظر گذاشتنو همه کسایی که این پستو خوندن. خوشحالم که این صندلی داغ به خوبیو خوشی به پایان رسید. در ضمن قرار شد که پست حذف نشه و تو آرشیو باقی بمونه!

موفقو پیروز باشید!!!

بهترین استاد

سلام بر همگی

خب بالاخره بعد ازمدتها انتظار ورقابت تنگاتنگ بین اساتید محترم جهت کسب مقام بهترین استاد به پایان رسید وبااحترام به همه اساتید این نتایج به دست اومد:

ازمجموع47رای ماخوذه

رتبه اول: مشترکا اساتید محترم جناب آقای دکتر جلالی

وجناب آقای دکتر بیگ زاده       با11رای و23.4درصدآرا

رتبه دوم:جناب آقای دکترامینی با9رای و19.1درصدآرا

رتبه سوم:جناب آقای دکترسماواتی با7رای و14.8درصدآرا

رتبه چهارم:جناب آقای دکترهنجنی با6رای و12.7درصدآرا

رتبه پنجم :جناب آقای دکتر گرجی با2رای .4.2 درصدآرا

رتبه ششم:جناب آقای دکترقدک با 1رای و2.1درصد آرا

                                                                باتشکرستادانتخابات وبلاگ

+تکمیلی

ادامه مطلب روهم ببینین

ادامه نوشته

!!...ترمی یخی...!!

عاشقان قدیمی را به یاد دارید؟!!

خواجه شمس الدین،شیخ عجم،ابوسعید و...

بیزار بودند از قیل و قال درس و مدرسه

فارغ از درد  دلبستگی!!

و کسی چه میداند

 شاید آزاد تر از پست مدرن ها!!

ولی اینجا....

امروز....

عاشقان را به بند کشیده و راهی مکتب خانه ها می کنند!!!

پشت میزهای سرد می نشانند!!

اینجا همه چیز سرد است(برعکس کویر کوچک من!)

اینجا به ما یاد می دهند که حتی

می توانیم در مخاصمات مسلحانه خود نیز،پرستیژی بشر دوستانه داشته باشیم!!

در دنیای این نسل،هیچ کس مسئولیتی تضامنی ندارد!

اینجا کسی ایجابت را قبول نمی گوید

و تمام عقود،سرد و معاطاتیست!

بدون هیچ کلام محبت آمیزی

گویی محبت صرفا،واجبیست کفایی!!

اینجا هیچ حقیقتی اصالت ندارد

و دروغ،تک واجب عینیست!

و حتی هیچ اصولی کاربرد ندارد

حتی در بحث الفاظ!!

امروز،ما...

در فدرالیسم چند پاره افکارمان!

به دنبال تراکم گرایی!می گردیم

در حالی که شعارمان تمرکز زداییست!

اینجا تمام راهروها تاریک است

و ما

تمام طبقات را به دنبال گمشدمان،بالا و پایین می کنیم

نمی دانم گناهمان گندم بود یا سیب!

ولی به یقین می دانیم که تو به صبح و روشنایی قسم یاد کردی...

پس...

پس ادامه میدهیم...

.....اللهم انی اعوذ بک من علم لاینفع.....

پ.ن:دوستان زیاد جدی نگیرن!!

دراین هفته!!!

بچه ها سلام

میخوایم تو این وبلاگ جدید اتفاقات و مسایلی که تو دانشکده رخ میده ،همایش ها ،کنفرانس هایی که بچه ها توکلاسهای مختلف میدن،دفاع رساله باموضوعات جذاب رو واز این قبیل روبیشتر منعکس کنیم تا بچه ها اگه خواستن از دستش ندن.البته بعدش هم سعی می کنیم خلاصه اون اتفاقات رو بعدش هم بذاریم رو وب. فعلا هم رخدادهای هفته آینده رو می نویسیم

تا اونجایی که من خبر دارم.روزیکشنبه صبح کلاس8-10حقوق اساسی استاد دکتر جلالی در مورد موضوع جذاب و بحث روز ((نظام ریاستی،نظام پارلمانی با ملاحظاتی به حقوق ایران)) آقای ادریسیان و آقای خدادادی یه کنفرانسی میدن که باید جالب باشه.

روزدوشنبه هم تو همون کلاس حقوق اساسی ساعت 8-10من یه کنفرانس میدم با موضوع  ((اختیارات،مسئولیتها ووظایف رییس جمهور

با تاکید براصل113 ومسئولیت اجرای قانون اساسی))

روزسه شنبه هم یه همایش ملی با موضوع ((جنسیت مضاعف )) تو دانشکده مون برگزار میشه.

خب فعلا تا اینجا دوستان از ما بپذیرن.اگه بازم دوستان خبری دارن موضوعی جاافتاده یا خودشون اعلام کنن  یا به مابگن بذاریم رو وبلاگ  که ایشالا این پست یه رویه بشه!!!