پرچم عدالت روی دوش بچه های89حقوق بهشتی
این دفعه واکنش به طرح اصلاح قانون انتخابات بود که به همت بچه های 89 بیانیه تدوین شد و از کانال بچه های بسیج رسانه ای شد وبازتاب خوبی پیدا کرد
قرار هم براین بود که خبرای بچه های 89اینجا پوشش داده بشه
فقط 2تا آرزو یکی اینکه امیدوارم همه تشکلها با همه طرزتفکرها کم کم این جور حرکات رو شروع کنن تا با اون تضارب آرای خاص فضای دانشجویی یه فضای پر نشاط داشته باشیم و دومی این که امیدوارم این بیانیه منشا اصلاحات و تحولات خوبی واقع بشه
بسم الله الرحمن الرحیم
"ای کسانی که ایمان آوردید عدالت را به پاسازید." 135 نساء
....

خوشحالیم از این بابت که لااقل در فضایی مجازی توانستیم مشوق همکلاسی های عزیزمان در گفتن و شنیدن و خواندن و نوشتن باشیم. امید آن داریم که این وبلاگ که هدف از پایه گذاری آن در ابتدا جز به ثمر نشاندن ذهن بارور دوستانمان نبود،بتواند سهم کوچکی در شاه نشین ذهن آنها داشته باشد. تنها یک خواهش که بر قلم آوردن آن را به شما فرهیختگان توهین ولی به رسم عادت مالوف و دیدن ناملایمات تاسف بار بر دوش خود وظیفه میدانیم و آن اینکه توهین به دیگران را بر ذهن زیبایتان راه ندوانید.باشد که در این محدوده فرق دموکراسی و آنارشی را بدانیم که:دموکراسی روا بودن سخن است و آنارشی روا دانستن توهین.