hillarious reality...:D
i takes
three month for a writer
two month for a doctor
one month for a lawyer
only one night before exam for a student
to read 1000 page of book
best of luck...:D
three month for a writer
two month for a doctor
one month for a lawyer
only one night before exam for a student
to read 1000 page of book
best of luck...:D
+ نوشته شده در سه شنبه ششم دی ۱۳۹۰ ساعت 13:10 توسط مهران پرسته
|
خوشحالیم از این بابت که لااقل در فضایی مجازی توانستیم مشوق همکلاسی های عزیزمان در گفتن و شنیدن و خواندن و نوشتن باشیم. امید آن داریم که این وبلاگ که هدف از پایه گذاری آن در ابتدا جز به ثمر نشاندن ذهن بارور دوستانمان نبود،بتواند سهم کوچکی در شاه نشین ذهن آنها داشته باشد. تنها یک خواهش که بر قلم آوردن آن را به شما فرهیختگان توهین ولی به رسم عادت مالوف و دیدن ناملایمات تاسف بار بر دوش خود وظیفه میدانیم و آن اینکه توهین به دیگران را بر ذهن زیبایتان راه ندوانید.باشد که در این محدوده فرق دموکراسی و آنارشی را بدانیم که:دموکراسی روا بودن سخن است و آنارشی روا دانستن توهین.